Every little second is time.

Jag har bannemig inte mycket att säga idag känner jag.. Började morgonen med crosstrainern som vanligt, det blev 60 minuter avklarade trots att jag mådde illa som en gris eftersom magen fortfarande kändes fullproppad från gårdagens godis. Efter det begav jag mig ut till stallet till min älskade babbis och mös en himla massa för att sen rida ut en runda. Gissa om han var glad när där var grusväg så det till och med gick att galoppa fooort? Hoppas verkligen att plusgraderna håller i sig nu så att Felixen kan få komma igång ordentligt igen, vintern har tyvärr gjort att han fått stå lite mer än vanligt.

Väl hemma har jag bara tagit det väldigt lugnt och snart ska vi käka kalkonmiddag med familjen, eftersom jag fortfarande äter fågel går detta bra för min del också. I morgon bär det av till storasyster för mys och sova-över-dags antingen i en eller två dagar. Då passar jag även på att klämma in min vilodag som jag helt hoppat över denna veckan, har haft motivationen på topp så den har helt glömts bort. Dock är vila sjukt viktigt så jag har inget annat val än att välkomna den, det får bli en låååång skogspromenad med barvagnen och vovven i stället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!