Don’t limit yourself. Many people limit themselves to what they think they can do. You can go as far as your mind lets you. What you believe, remember, you can achieve.



Det fick bli en kvälls-promme på en timme innan läggdags med -  5.5 km eller något blev det väl. Nu kan jag sova gott och ladda inför förbränning i morgon bitti! Ska bli så skönt med helg + lov nu eftersom mina sovrutiner hamnat efter lite, jag borde sovit för två timmar sen då jag är väldigt noga med att vila. Vila är riktigt viktigt om man ska lyckas med träningen. 

Sååå, nu säger jag godnatt till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!