Don’t dwell on what went wrong. Instead, focus on what to do next. Spend your energies on moving forward toward finding the answer.

Sitter här helt slut efter 45 minuters crosstrainer och lite stretch, brukar inte tycka det är så himla tufft som det var idag faktiskt. Funderar på att kasta in vilodagen i morgon om jag inte känner mig bättre, man ska ju lyssna till sin kropp!

Till frulle blev det havregrynsgröt, röda vinbär och lite krossade hasselnötter på toppen + mitt vanliga te såklart. Nu ska jag göra mig i ordning och bege mig till ytterligare en dag med praktik - så sjuuukt skönt att slippa skolan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!