dag 3 - åtta sätt att vinna mitt hjärta

Jahopp, då ska man dela med sig av åtta sätt som man kan vinna mitt hjärta.. Sjukt svårt att säga bara sådär tycker jag eftersom det egentligen inte går att säga sådär rakt av! Allt är så individuellt och olika hela tiden men låt oss säga såhär: detta Blir liksom lite "drömmen" och kanske inte så realistiskt, mest så ni inte ska tro att jag är helt bakom flötet... Men som sagt, jag är en ganska ytlig människa och anser att utsidan ger insidan en chans - hårt men sant. Det bästa är dock att vi ALLA har olika smak och faller för helt olika saker, alltså tycker jag inte det är alls fel att säga på det viset. Även en personlighet visas utåt till viss del! Men som sagt:

- du måste vara kille, för mig självklart.
- var dig själv, faller man inte då är det inte meningen att man ska falla alls.
- visa alltid din kärlek/uppskattning oavsett omgivning och människorna omkring, en kille som "väljer sina tillfällen" är skit och ingenting att ha.
- en härlig humor, killar som är enkla att prata och skratta med är sjukt viktigt.
- muskler (ooch nu kommer vi till det ytliga), jag älskar muskler och vältränade killar - det är så jääävla mummsig.
- spela gitarr, jag är galen i musik och killar som är musikaliska är ett stort pluss i kanten.
-våga hitta på saker, att alltid "titta på en film" har blivit ganska lame och känns så flera år sen.
- artighet och mognad! Killar som kommer hem och undviker ens föräldrar till det yttersta är bara pinsamt och gör mig så jävla förbannad!

Men som sagt, var er själva och nu menar jag killar som tjejer. Det finns någon för oss alla där ute och det går aldrig att säga hur en kille/tjjej ska vara för att var så kallt rätt eller fel. Personligt charm är det bästa. Som jag brukar säga faller jag för DET hos en kille och DET kan man aldrig veta vad det är. Det är bara det och det märker man när man ser det.. Rörigt, men sant. Det är nig bara jag själv som förstår det där och det är är min egna lilla finess, alla har vi olika såna. Det bara kommer av sig själv och man kan aldrig någonsin veta när, det är de som är det bästa! För när man hittar det, då är man fast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!