dag 2 - nio saker om mig själv

  1. Jag hatar att sitta still, det måste helst hända något hela tiden och jag vill vara överallt och ingenstans på exakt samma gång.
  2. Jag har en bästaste vän och det är Disa, hon känner mig nog till och med bättre än vad jag själv gör.
  3. Jag är sjukt pedant och ordningsam, mitt rum är aldrig stökigt och skulle det råka bli det får jag panik.
  4. Jag är beroende av att träna.
  5. Jag älskar choklad, godis och kakor på samma gång.
  6. Felix betyder mer än i princip allt för mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till den dagen han blir såld.
  7. Jag handlar aldelles för mycket av skor, kläder och väskor - i alla fall enligt pappsen.
  8. Jag är vegetarian.
  9. Jag älskar barn och längtar tills jag ska ha en bäbis.
Jahopp, 9 snabba saker om mig. INTREEEESSAAAANNNT, AIIGHT?

Övertrött - japp. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!