Because it shows, I will never let it go. We are soul-mates now.


Tur jag har brummebjörn, fast han borde faktiskt kunna värma mig med.

Jag skojar inte om jag säger att det känns som rena rama istiden kring mig - fy för fan vad jag fryser rent ut sagt. Ligger nerbäddad under en fleecefilt och två duntäcke iklädd underställ, raggsockar och one-piece men ändå så fryser jag, håller jag på att bli sjuk nu så blir jag lessen i ögat faktiskt. Fast visserligen, jag är sjukt frusen och fryser alltid. Men så här mycket? naaj...

Har i alla fall bestämt mig för att min kvälls-prommis blir fetinginställd eftersom det är gaanska mycket kallare ute och det står jag verkligen inte ut med. Dessutom blev det 50 minuters förbränning i morse och sen har jag jobbat/praktikat hela dagen så den prommenaden skiter jag nog ungefär såhär mycket i idag. 

Nu ska jag sluta klaga, stackars er som får läsa men det är faktiskt synd om mig på riktigt. 

Lite smått sur på pappa - han tyckte inte att min idé om att sätta in en braskamin på mitt rum var bra. Förstår inte vad han tänker med???



Kommentarer
Julia

Ojdå, verkar kallt.

2012-02-28 @ 20:00:29 | http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!