And ones again I fell.

Och så här har min dag sett ut: nördade Madagaskar på ps3 ett ganska bra tag, tills min nacke gjorde lika ont som en böld i röven. Sen var det dags att lämna Flisan i stan, min fina flicka, och på samma gång handla inför bakdags och lite annat krims som behövdes.
På tal om bakdags har jag varit himla duktig idag tycker jag! Syster ser ut som en padda just nu och har väldigt ont i ansiktet, tro det eller ej så tycker jag faktiskt lite synd om henne, och därför har jag ställt mig och bakat kladdkaka, lagat mat och nu har jag en äppelpaj i ugnen. För oss blir det inte semlor, för oss blir det annat gott(godare). Förresen så blev min mat sinnessjukt jävla god - kycklinggyta och ris, är riktigt stolt över resultatet vilket syster min också blev.


Nu ska jag gå och kolla till pajjen och fixa resten inför fikan. Vi hörs i senare, eller kanske i morgon.
HA DET GÖTT HAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!