After a hard day of basic training, you could eat a rattlesnake.

God middag!
Uppdaterar lite sent med tankte på att  jag faktiskt var uppe redan vid nio i morse. Jag och Noel har varit ute på en timmes morgon-prommis i vinterslasket med Nicki, eller Slicki som Jeanette säger. Förutom att det var fruktansvärt blött och slaskigt var vädret faktiskt himla skönt att vara ute i. Väl hemma käkade jag och Lilleman en god frukost tillsammans som bestod av ägg, tee, proviva och rån, banan + cherious till Noel. Eftersom jag är lite gnällig och helst slipper äggulan gjorde vi en liten deal - Noel käkade äggulan och jag åt äggvitan! Bra man har ett litet matvrak vid sin sida ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!