when I seen ya I couldnt help but stare. Perfection so hard to find, but baby you're almost there

Godmorgon, eller god middag kanske?

Kvällen/natten har varit gaaaaaaaaleeen. Tiden gick så sjukt fort trots att jag för det mesta bara stod i baren. Vi fick ju dricka hur mycket vi ville så länge vi kunde sköta jobbet, så det blev festande för mig också! 

Träffade mycket skojsigt folk, både nytt och gammalt. Jag trodde aldrig där skulle vara någon som jag kände på något vis, men det var där! Sen lyckades jag skrapa ihop 400 kronor i dricks också, det sitter ju inte helt fel!
oooooch , finns det något godare än orgasm? Godaste jag druckit i hela mitt liv!




Kommentarer
JOEL ;D

fan vad sexy du e ;D

2011-09-08 @ 13:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!