The problem with guys is they pretend to like a girl when they really don't, and the problem with girls is they pretend they don't like a guy when they actually do.

Nu kommer en gigantisk bildbomd från hela lördagen. Överraskningsfesten jag nämnde var för min systers sambo som fyller 30 ljuva år.


Förberedelserna slapp jag hjälpa till med eftersom jag passade Noel i stället. Medans Jeanette, Felicia och Angelica roade sig i lokalen promenerade jag och Disa med Noel in till tyringe. Alla blickar man fick när man gick i affären med unge och barnvagn var ganska roliga - mamma amanda on her way?



I väntan på att födelsedagsgrisen skulle dyka upp spårade vi ut lite i köket, inte alls ovanligt om man heter andersson i efternamn..



oooch sen dök fidde upp. Reaktionen var ganska härlig med tanke på att han inte visste något och blev mött av 60 glada ansikten. Dock trodde han att dem skulle gifta sig eftersom kyrkklockorna ringde precis samtidigt som han hoppade ur bilen. Glad blev han i alla fall!




Sen drog festen igång och jag och Disa drog hem för att natta Noel som var supertrött och ledsen. Det var roligt att få träffa så många av sina syskon på en gång också, det är inte ofta det händer nu för tiden. På bilden till höger är några från syskonskaran + Disa som fick vara med på en hörna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!