The minute you think of giving up, think of the reason why you held so long.

När där finns annat som tar hjärnverksamhet och sätter snurr i planeten finns där ett enda ställe där tankarna kan  rensas. Det är hos dig min prins, världens finaste Felix.

Shulululu!
Kul blogg? nja, inte direkt! Idag ska jag i alla fall ut till min älskade prins, jag har inte varit hos honom på två veckor på grund av skola och förkylning och det känns som en hel evighet. Jag misstänker att Felixen lär ha så hääär mycket energi och att han lär vara ganska sur på mig men jag får väl skylla mig själv antar jag...
ooch, jag hatar skolan just nu. För mycket prov och för mycket läxor, jag blir nog faktiskt galen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!