Still don't understand that you're no longer here with us.


Bilder från Jessicas avskeds/19års fest i fredags.


Festen väckte sjukt mycket minnen måste jag säga. Eftersom den var i min mammas ex-sambos hus där jag inte varit sen vi flyttade för två år sen så fanns där ganska mycket som påminde om gamla dagar. Min overall jag hade när jag var liten, som Ebba har nu passade dock inte mig längre.. Sen hade Bobo hittat en mapp från mina skolår (3an - 5an) som korkade jag glömde där såklart, den var sjukt rolig att läsa.



Nu har Jessica tagit sin väska och kommer hem nästa år i augusti. Jag vet egentligen inte om jag har förstått det ännu, det känns som att hon kommer hem nästa helg igen som vanligt. 

Jag önskar dig all lycka syster, det förtjänar du. Jag hoppas att tiden där nere ger dig tid att rensa tankarna. Vi älskar dig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!