Set me free, free. So take my hand again. Find a way, find a way, with me!

Hallådär köp blåbär!
Denna helgen lär bli för mycket för mig känner jag. Har varit hemma från skolan i två dagar på grund av feber och en fruktansvärd förkylning. Är ju inte världens piggaste just nu. oooch..

Ikväll har syster Jessica 19års/avskedsfest eftersom hon sticker till nya zeeland på söndag och det blir sista kvällen jag kan umgås med henne på ett helt år. I morgonkväll är det övverraskningsfest för en hemlig person och det lär bli helt galet, frågan är hur min kropp ska orka? För jag orkar alltid fest, haha.

jag är fett taaaggaaad i alla fall, det är huvudsaken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!