One step wrong, and everything will fall back to the beginning. It's not worth starting over.

Hästarna var kanon idag! Felix hade energi till tusen men betedde sig himla bra, han tar sig nu min prins! Efter en miniträning red vi ut i skogen en runda och galoppade en massa, han har verkligen börjat tycka det är super-roligt nu när han greppat poängen om det hela.

Sen var det Himlans tur, nästa objekt att rida in. Jag satt på henne i några minuter bara och var bara ytterst lite spänd. Dock har hon sin mors tendenser i sig - stå på bakbenen hela tiden. Planen är att hon ska vara inriden inom den snaraste tiden. Hon kan nog bli en kanonponny, men usch vad stor jag känner mig på henne!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!