One of the simplest ways to stay happy is to let go of what makes you sad.


Har varit sugen på denna tröjan ett tag så nu blev den hemklickad, glad chey!


Är det nu det är meningen att det ska komma ett sånt tråkigt inlägg om vad jag gjort idag?
Idag har jag gått i skolan som vanligt och vi slutade en heeel lektion tidigare! Efter det har jag både varit och hälsat på hemma hos mamma och även "jobbat"/städat en runda hos kompisar till familjen. Det går bra nu!

Just nu sitter jag och är lagom jävla irriterad inför morgondagen eftersom vissa saker sabbar allting. Det blir en hemmakväll för mig och vovvarna, päronen ska iväg på jobbfest så jag blir själv i soffan. Snyyyfft, jag som hatar vara ensam hemma och dessutom är mörkrädd.... 

Inte någon som vill hålla en liten Amanda sällskap? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!