Don't look back I got new direction I loved you once, needed protection.




Vid denna tiden förra året var jag med familjen och hade världens bästa vecka i Turkiet. Jag längtar tillbaka något fruktansvärt, det var minnesvärt och galet kul! Allt bus om nätterna, partyna och vädret. 

Det känns verkligen knasigt att syrran flyttar till andra sidan jordklotet på söndag, det känns som igår vi var nere i Turkiet och släppte loss. Jag längtar redan tills hon kommer hem. Då är jag också 18 så då jävlar kan vi ut på puben tillsammans med. Usch, tiden går för fort. Snart är man för fasen pensionär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!