Cause she's leaving home

Hallåja!
Det är ett himlans ståhej här hemma nu.. Storasyster Jessica flyttar till Nya Zeland nästa helg så hon är hemma för att packa undan sina grejjer på sitt rum, denna veckan blir första gången hon bor hemma på lääänge. 
Det börjar faktiskt kännas lite jobbigt att hon flyttar så långt ifrån oss för ett helt år, även om vi inte träffas särskilt ofta annars. Innan har hon funnits tio mil bort och det har varit lätt att snacka över telefon och så, men nu. Nu flyttar hon till andra sidan jordklotet? Jag hoppas verkligen hon får världens bästa år och att hon lär sig mycket när hon är iväg, en sån här chans går bara inte att missa..

Så ja, nu har hon fått igång mig också så nu städar jag och rensar garderoben, det kan behövas må jag säga! Ikväll blir det troligen bara att sitta hemma och tröstäta glass och sen ska jag laga taco till mig och syskonen med!

Fredrik och lille Alvin var också och hälsade på idag. Alvin åt mina kakor med nöje, ibland undrar jag hur så mycket mat kan få plats i ett så litet barn.. Plastmoster älskar sina syskonbarn, underbara är dem!
Känner att jag låter som en hemmafru nu! Bakat, lagar mat, städar och matar ungar! But I like it :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!