A friend is a person who knows everything about you, but still loves you.



Nu är väggarna färdiga för denna gången, det kommer lite fler bilder nästa vecka. Nästan alla bilder åkte upp, dock gick det inte "jämt ut" så vissa fick ingen plats. 
På väggen är meningen att en massa som betytt för mig under 2011 ska finnas. Fest, vänner, hästar och familj. Sen är där två stora bilder som varit där sen innan, nämligen på Kapsylen och Gellan och de bilderna kommer sitta kvar tills jag flyttar ut ur detta rummet för det finns inget som kommer ta deras plats i mitt hjärta.

FÖÖÖÖÖÖRRREEESTEN, kolla mina mysiga gossedjur! Skulle aldrig få för mig att kasta ut mina ögonstenar inte, nejnej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!