It starts in my toes, makes me crinkle my nose. Where ever it goes I always know, that you make my smile please stay for a wile now.



Kanelbullens dag idag, lagom gott eller?
Eftersom jag är världens största gottegris har jag tagit kanelbullens dag i försvar för mina nu tre ätna kanelbullar. Och när vi ändå snackar onyttigt kan jag ju säga att jag är sååååååååååhäääääär glad idag. Pappsi är iväg och hämtar en crosstrainer så äntligen kan jag komma igång med min träning igen. Eftersom mitt gymkort har gått ut sen en månad tillbaka har det blivit dåligt med träning, men nununu är det dags igen! Pepp? JA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!