WHEN YOU NEED TO THINK OF SOMETHING ELSE

PERSONLIGT
1. ditt fullständiga namn? - Lena Marie Amanda Andersson
2. korrekt ålder? - 17 år & 3 månader
3. längd? – 163cm
4. vikt? – Min privatsak...
5. skostrl? – Väldigt olika, men 37,38 typ!
6. vart bor du? – Sösdala
7. vad gör du på fritiden? – Allt möjligt: Rider, Umgås med vänner, Festar och maaassa mer
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – En blond sprallig tjej
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? – Mina ögonfransar som bara trasslar sig. Sen kunde ju låren och magen varit mindre, men godis är gott!! Wait, större bröst tack :)
10. vad är du mest nöjd med? – bra fråga, min längd och min "kroppsform" kanske?
11. vad har du för uppfattning om dig själv? –  Lite för rakt på sak och även för uppriktig.. Dock otroligt glad, sprallig och social!
12. vad vill du jobba som äldre? – Läkare är största drömmen. Men realistiskt: Butikschef eller hjälpa barn på något vis
13. hårfärg? – blond såååklart!
14. ögonfärg? – Grå/grön
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Amen, är du dum eller?
16. kan du själv säga att du ser bra ut? – Det är verkligen inte ofta..
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – I mellanåt för lite, i mellanåt för mycket
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Är sjukt pedant med hur jag klär mig!
19. någon vana? – Kollar min mobil hela tiden, måste alltid ha någon att smsa med.  
20. lyckotal? - Har nog fan inget, tur finns inte !

VÄNNER/FOLK
21. vad heter din bästa vän? – Disa!!!!!!!
22. hur många nära vänner har du? – Några stycken, har svårt att lita på människor.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – om jag gör! Mest känd på plaacet!
24. vet många personer vem du är? – troligen, efter min äckliga fjortisperiod.
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Har jag svårt att tro
26. när var du senast med någon kompis? – Är med Nellybajs nu!
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej , vill jag inte va med dem så säger jag det.
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? – Disa måste det varit?
29. vem sov senast hos dig? –Nelly bajs

ROMANTIK

30. vill du ha ett förhållande? – Det finns inget bättre, så länge det funkar bra det vill säga!
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig?- Äldre, utan tvekan!
32. är du kär? -
33. tycker någon om dig mer än som vän? – Maby baby..
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? – Nope, nyss avslutat ett.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? – All the way, om vi tänker på samma sak är det otroligt viktigt.
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – Det är utseendet som ger insidan en chans.. Hårt men sant.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? – Om jag älskar personen så självklart!
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola?- Det är väl klart att jag skulle kunna?
39. i din klass? – Självklart, det är riktigt najs!

FRÅN KRAM - SEX
40. har du kramat motsatta könet? - neeej, aldrig?
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - måånga gånger, nallebjörnar!
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Självklart har jag det!
43. har du pussat någon i motsatta könet? – Ohja, mysmys!
44. har du pussat någon i medsatta könet? – jadå
45. har du pussat den du tycker om? - men det är väl självklart?
46. har du pussat någon inför folk? - Men snälla?
47. kysst någon inför folk? - Många gånger!
48. hånglat inför folk? - ohyey baby
49. vem var ditt första hångel? – Harre gud, minns inte jag!
50. hur många har du hånglat med under en kväll? – detta är inte kul. Säger bara fjortisperioden....
51. vem är ditt bästa strul? – Robin Emretsson!
52. och vem är ditt senaste? – Simon
53. ditt snyggaste hångel?- Helt ärligt vet / minns jag inte
54. skäms du över att hångla inför folk? - Inte ett jäkla dugg
55. haft sex med någon på offentlig plats? - Jappjapp, lite kul måste man ju ha?
56. haft sex överhuvudtaget? - oohyes, det är ett måste. Ta inte mig fel nu, men allvarligt?
57. hur gammal var du första gången? - 14 år
58. hur gammal vill du vara första gången? –
59. blivit dumpad efter sex? – nope!
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Japp, men det är inte många kan jag säga. Så lättfotad är jag inte.
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - what?

TANKAR
62. har du någon fobi? - BÖGAR! Homofobi
63. har du någon allergi? - Bögar
64. vad tänker du på innan du somnar? – Heeeemligt ,
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? – helheten! Kropp, leende och ögon.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? Men , en blandning kanske?
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – Man måste ha lite av båda två
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? – Man får faktiskt ta och balansera det.
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – Allt för ofta.

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat?
73. runkar du regelbundet? -

VÄLJ ETT ALTERNATIV
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – icke oskuld 13-
75. vänskap eller förhållande? – båda två tack!
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? – det är ju som pest eller kolera, kan inte svara på den!
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Det beror helt och hållet på..
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13, lätt!

SKULLE DU:
80. kunna byta liv med någon? – naj, man ska vara sig själv!
81. isåfall vem då? –
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - jag skulle: KISSAT STÅENDE, fått ett blowjob och druckit öl!
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Nja, det är de nog inte värt.
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – utan problem, utsätter mig hellre för fara än att någon av mina vänner får lida.
85. kunna sova ute på vintern? - Aldrig i mitt liv.
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – USA!
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Naj, verkligen inte.

KLÄDSTIL

88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Verkligen inte
89. vad klär du dig i oftast? – Jeans och något till
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja, jag är lite för nojjig med det.
91. klär du dig dyrt? - Verkligen inte.
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? – Det vettifan alltså, allt möjligt

HAR DU UNDER SENASTE 48 TIMMARNA:

93. pussat någon? – Tyvärr inte
94. haft sex? - neeejeeee, tyvärr inte det heller
95. fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. ringt någon? – ja
97. blivit uppringd? - japp
98. funnit kärleken? – nej
99. kollat på google? – jajamän

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? – för lång tid





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!