WHAT A CRAZY NIGHT

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske man ska säga?
Natten har varit lagom galen, helt utan alkohol! Det är som jag säger, man gör det till vad man vill. Vill man ha roligt, då har man fan ta mig roligt.

Efter jag, Disa och Angelica konstaterat att vi inte kom iväg till Helsingborg så bestämde vi att vi skulle ha roligt ändå. Vid tolv ställde vi oss och gjorde pizza och sen blev det sms-roulette. Om det är någon här som kört sms-roulette så förstår ni kanske att man skämmer ut sig laaagom mycket.

Sms-roulette går ut på att gruppen ska bestämma ett sms som ska skickas från personen som står på turs telefon. Sedan bestämmer dem ett nummer och scrollar ner i kontaktlistan, fegar man ut får man ett straff. Vårt straff var att äta en sån grön stark sak!

Sen kan ni ju räkna ut själva hur "snälla" vi var mot varandra, man får ju passa på att skämma ut när man har chansen! Jag lovar er, det är ett perfekt tidsfördriv och speciellt på fest! Tips från mig.. Fast, det gäller ju att man inte är mesig och vågar släppa loss lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!