JAG VILL BLI VUXEN, JAG VILL FLYTTA HEMIFRÅN, JAG VILL HA EN BEBIS!

Hej hej!
Har varit hemma hos mamma idag och firat lillasyster som fyllde 13 här om dagen. Jeanette och Fidde kom och hade så klart med sig Noel och Felicia, usch vad moster Amanda har saknat sina små gulleungar!
Felicia fick utstå 1000 kramar och Noel fick utstå en massa mys, jag älskar mina systerbarn otroligt mycket!

Jag vill faktiskt också ha en bebis! Jag vill bli vuxen, flytta hemifrån och gå ut skolan NU! Jag älskar älskar älskar bebisar och barn, det är så otroligt mysigt. Och nej, jag ska inte sträva efter att få en unge nu!




Kommentarer
Tobias W

& jag tror att du skulle bli en underbar morsa också! söt du är med barnet o glad ja blev av att se dessa bilder! :D

2011-08-14 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!