100 PINSAMMA FRÅGOR




01. HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST?
Nej!
02. TAGIT SMÄRTSTILLANDE
Noope
03. BRUTIT ETT BEN?
Nix, inte det heller..
04. HAFT SEX UTOMHUS?
Jappjapp!
05. HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR?
Inte för att man räknar, men det tror jag nog
06. BITIT NÅGON I TÅN?
HAHA! Tror jag inte, men blivit biten. HOST, robiiin.
07. GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?
Ja, det har jag väl..
08. SUPIT TILLS DU DÄCKAT?
Tyvärr..
09. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
Självklart, jag är en lipsill. Truetrue
10. ÄTIT PAPPER?
Höhö, gjorde alltid det när jag liten
11. KYSST EN 30-ÅRING?
Nej men fyfan!
12. HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
Nej!
13. KÖRT KLÄDPOKER?
Ah, när jag var liten så det räknas väl inte?
14. TATUERAT DIG?
Nej , men ska!
15. PIERCAT DIG?
Jadå, tre i öronen och en i navlen.
16. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
Hoho, jo! Är det bara jag som inte kan sluta bita när jag väl börjat?
17. PUSSAT EN GRODA?
Ja, men i helvete heller att det blev en prins..
18. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
Japp! Och NEJ, jag är inte lagd åt det hållet.
19. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
Nej, verkligen inte! Fy vad taskigt.
20. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ?
Nej, verkligen inte!
21. SVIKIT EN VÄN?
Det har jag nog, tyvärr.
22. TESTAT XTC?
Men, ååh. Korkat test, som att jag skulle berätta om jag gjort det?
23. HASCHAT?
Men, ååh. Korkat test, som att jag skulle berätta om jag gjort det?
24. SNIFFAT?
Men, ååh. Korkat test, som att jag skulle berätta om jag gjort det?
25. TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN?
Men, ååh. Korkat test, som att jag skulle berätta om jag gjort det?
26. AMFETAMIN?
Men, ååh. Korkat test, som att jag skulle berätta om jag gjort det?
27. ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL?
nej
28. TAGIT SÖMNMEDEL
nej
29. VARIT PÅ SOC?
Mmh,
30. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ?
nej
31. HAFT/VARIT EN KONTAKTPERSON?
Nej
32. VARIT OTROGEN?
ALDRIG!
33. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?
Japp, det har jag.
34. SPYTT PÅ NÅGON?
Fråga Lule, höhö..
35. HAFT MAGINFLUENSA?
Ja, fyfan säger jag bara!
36. VARIT MED BARN?
Nej, för då hade jag haft ett barn nu. Är imot abort!
37. LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM?
Usch nej, bara när Disa startar honom i min närhet..
38. CYKLAT I MOTVIND?
ja
39. GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?
HAHAH, ja! Våra slöjdlektioner var bäst!
40. HAFT TANDSTÄLLNING?
nej
41. ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G?
Jag tycker allt är roligt, så nja! Hur dränker man en blondin? - lägger en spegel i botten av en pool!
42. HAR DU TRÄFFAT LEIF LOKET?
nej
43. HAFT TREKANT?
Noope
44. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN?
Verkligen inte! Det har man föräldrar till, haha. Nejmen, skämt oh sido
45. HITTAT EN KATT?
ah, vår älskade Smulan!
46. HJÄLPT EN GRANNE?
Tror inte det faktiskt :o
47. BLIVIT OMSKUREN?
Nej, tack och lov.
48. TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET?
Japp, tror det.
49. HAFT SEX MED EN VUXEN NÄR DU VAR ETT BARN?
men ööh, nej!
50. DYRKAT NÅGON KÄND SERIEFIGUR SOM BARN?
Nej, tror inte det.
51. VAD TÄNDER DU PÅ?
Får du troligen aldrig veta ;)
52. HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DEJTEN?
Om man vill något seriöst, så inte långt.
53. HUR SKUM ÄR DU?
Allt för skum, mowhaha
54. VILKA 5 PERSONER GILLAR DU MEST OCH LITAR PÅ TILL 100%
Disa, finns nog ingen annan jag litar på till 100%. Eller jo, Simon! Räknas hästarna sen?
55. VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER?
Don't understand?
56. ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN?
Absolut! Amen tjena, verkligen inte.
57. NÄR GRÄT DU SIST?
Igår natt! Kollade på Dear John, gråt på de..
58. VAD ÄR DET SOM DU INTE FÖRSTÅR DIG PÅ NÄR DET GÄLLER KILLAR/TJEJER?
Jadu, finns nog en hel del på båda sidorna.
59. ÄR DU GLAD?
Det är jag nog, vet inte faktiskt :)
60. VARFÖR?
För jag nyss vaknat..
61. VILKEN SAK KAN DU INTE LEVA UTAN?
Närhet, hade nog blivit störd om jag var ensam för mycket.
62. KÄRLEK ELLER LUST?
Kombination!
63. SILVER ELLER GULD?
Silver, har bara silversmycken! Tycker guld ser smutsigt ut..
64. DIAMANTER ELLER PÄRLOR?
Diamanter !
65. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Dont know, brukar inte titta på dem.
66. HAR DU NÅGONSIN BADAT NAKEN?
ja men visst! I badkaret :)
67. SOVER DU MED GOSEDJUR?
Ah: Laura, Zorro, Brummebjörn, Nine, Julia & Teddy!
68. VILKEN FÄRG HAR DINA UNDERKLÄDER JUST NU?
Jadu, någon rosa färg tror jag.
69. VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Hinna hinna - Mohamed Ali
70. VAD ÄR DE 4 SISTA SIFFRORNA I DITT MOBILNUMMER?
2787
71. VAR VILL DU ÅKA PÅ DIN SMEKMÅNAD?
Bra fråga! Kanske ska hitta någon att gifta mig med först?
72. VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET?
Vet inte faktiskt.. Show me something?
73. VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Helheten, men om sanningen ska fram: Muskler, leende och ögon.
74. FAVORITSPORT?
Ridning!
75. VAD GÖR DIG GLAD?
Vänner, hästar och familj.
76. VILKEN ÄR NÄSTA CD-SKIVA DU KOMMER ATT KÖPA?
Troligen ingen..
77. BÄR DU KONTAKTLINSER ELLER GLASÖGON?
Njaaj!
78. VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT?
Att aldrig ge upp - fortsätt alltid kämpa.
79. HAR DU VUNNIT NÅGOT SPECIELLT PRIS?
nae
80. VILKA ÄR DINA FRAMTIDDSPLANER?
Att få ett jobb, ska flytta hemifrån så fort jag kan!
81. VILKEN ÄR DEN VÄRSTA SJUKDOM DU HAFT?
Astma och Halsfluss.
82. VAD GILLAR DU MEST? KOMEDI ELLER SKRÄCK?
Skräck, om där är någon mysig & modig bredvid. Annars spelar det ingen roll..
83. ÖVER TELEFON ELLER PERSONER EMELLAN?
Beror på vad det gäller.
84. KRAMAR ELLER PUSSAR?
Båda tack! :)
85. VILKEN LÅT REFLEKTERAR DU DIG MED?
Det är min hemlighet.
86. OM DU DOG IMORGON, VEM SKULLE DU LÄMNA ALLTING TILL?
Fy vad hemsk fråga, dem får väl slåss om det om de är så viktigt.
87. HAR DU NÅGRA FIENDER?
Ah, tyvärr är det väl så!
88. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR?
Ensamhet.
89. SKULLE DU HELLRE VARA RIK ELLER BERÖMD?
Rik, alla behöver inte veta vem jag är.
90. VAD ÄR KLOCKAN I ALBANIEN JUST NU?
Lika mycket som den var igår vid den här tiden.
91. OM DU HADE 24 TIMMAR ATT LEVA, VEM SKULLE DU TILLBRINGA DEM MED?
Går inte att svara på.
92. HAR DU MÖTT JULTOMTEN?
Hihi, jaadå :D
93. OM E.T. KOM OCH KNACKADE PÅ DIN DÖRR, VAD SKULLE DU GÖRA?
Fy fan vad fett det hade varit, fast jag hade nog blivit förbannat rädd..
94. NÄR VAR DET SENAST DU PRATADE MED PERSONEN DU TYCKER MEST OM?
Igårkväll.
95. NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?
På morgonen när magen är tom!
96. HAR DU NÅGRA HUSDJUR?
två hundar.
97. VAD HAR DU FÖR E-MAIL ADRESS?
oiasphodåjp¨k
98. NÄR VAR DU LEDSEN SIST?
Förgår!
99. ÄR DU ALKOHOLIST?
nej
100. HAR DU HAFT TRÅKIGT NÄR DU SVARAT PÅ DESSA FRÅGOR?
Ja, annars hade jag aldrig gjort dem..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!