THIS IS WERE I WANNA BE, HERE WITH YOU

Hej igen!
Nu har jag kommit hem från en fullkomligt underbar dag i stallet. Felix var hur duktig som helst idag, galoppen var dock jobbig men han fick till två godkända galoppfattningar. Han är ju som sagt under upplärning och har bara "galopperat" i ca tre veckor vilket betyder att kraven inte får vara för höga.

Efter vi ridit en stund så blev det bara en massa mys i padocken. Felix sprang efter mig som en liten hund, vilket också var målet. Vi tränade lite trix och han fick rulla sig en massa i grusen.

Jag och Felix har verkligen blivit bästa vänner! Det är så skönt att känna att han litar på mig och att han verkligen trivs med mig. Underbart är ordet: att komma till stallet och bli bemött som om jag var det bästa han visste.
Jag är så glad att jag har Felix, att jag har hästarna. Utan hästarna hade jag inte varit den jag är. Att bara vara hos hästarna är det bästa som finns, inga krav, inget tänkande utan bara må bra.
Jag älskar dig Felix.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!