THIS IS WERE I WANNA BE

Hallo allesammans!
Idag har jag varit i stallet i stort sätt hela dagen vilket resluterar i inget bloggande. Mio var HELT klockren idag, otroligt lyhörd och sammarbetsvillig. Vi skuttade även lite, det var två år sedan jag gjorde det med honom (när han var liten bäbis). Mio ÄLSKAR att hoppa och tycker att livet är skit-kul då, jag kan tycka att han tar i ONÖDIGT mycket men det är väl något som kommer släppa i takt med att han blir äldre och mer erfaren. Älskade häst.

Otrus kändes också otroligt bra idag, han är jätte tung i sig själv vilket gör han väldigt jobbig att rida. Dock var det inte lika farligt idag som det brukar vara. Skuttade även med Otrus lite, har hoppat honom en gång innan och han är faktiskt himla rolig.

Förresten så har jag fått en fråga om Mio är min häst och svaret är tyvärr nej! Vill inte att det ska bli några missförstånd så jag ska sätta mig ner och skriva om alla hästar och förklara lite mer nogrant, känner att jag varit lite slarvig med det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!