TODAY I DON'T FEEL LIKE TO DO ANYTHING

Hej alla pigga människor - pigg är inte vad jag är i alla fall!
Var i kristianstad igår och hade en förbannat rolig och minst sagt galen kväll! Vid fyra i morse lyckades vi ta oss hem med en nattbuss och landade i Hässleholm där vi fick gå till tormestorp. Jag & Disa däckade hos mamma några timmar sen åkte vi hem och jag har sovit hela dagen fram till nu ikväll, men man mår ju som förtjänat! 

Jag vill speciellt tacka Disa, Amanda, Nelly, Robin och Andreas för kvällen! Utan er hade det inte varit lite roligt. 


Onyktra? Absolut inte!



Kommentarer
amanda

tack själv! :> nästa gång ska jag inte dricka lika mycket, haha!

2011-07-17 @ 21:55:31 | http://atm0sphere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!