TIME TO DO SOMETING ABOUT IT

Wiihoo. Duktig som jag är har jag tränat lite ordentligt idag, det var ett tag sen.. Lyckades först avklara en 3.5km-runda, vilket är mer än vanligt (min kondition är INTE den bästa) utan att stanna en enda gång. Efter detta tränade jag mage och rumpa, vill man vara fin får man lida pin.

Just nu tycker jag det låter som att jag aldrig tränar, men så är det faktiskt inte. Jag är beroende av att träna, tränar jag inte så är jag inte glad! Truee. Men eftersom det är ca en mil till stallet så cyklar jag ju faktist två mil minst varranan dag +  att jag rider på det. Därför har det blivit att jag inte tränat som vanligt!

I vanliga fall (när det är skola) går jag faktiskt upp tidigare varje dag för att springa, jag lovar att det inte finns något härligare än att börja dagen med träning!

Nog snackat om träning, antar att alla inte är lika intresserade som jag är. Men jag är faktiskt väldigt mån om att försöka hålla min kropp i form.

Hur ser ni på träning? Är det viktigt, är det inte viktigt?


t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!