Please don't give in, I won't let you down. It messed me up, need a second to breathe. Hey, whataya want from me

DISS
Försenade jävla tåg. Meningen var att jag skulle till stallet nu när jag kom hem, men eftersom jag suttit och väntat på tåg hemåt i en evighet så verkar det inte bli så. Två tåg på raken var inställda så tillslut fick pappa komma och hämta oss i Vinslöv. Sen tar det en halvtimme bara att ta sig till stallet + att jag måste äta först vilket betyder att jag är i stallet tidigast 20.00 och kommer hem vid ca 22.00. FITTA!

Förlåt världens finaste Felix, i morgon kommer jag till dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!