BILDERNA FRÅN ÄNGELHOLM

Jag älskar dig bästa vän, det finns på riktigt ingen bättre än dig. Hade jag inte haft dig, då hade jag inte haft något, då hade jag inte ens varit någon. Jag hade åtminstonde inte varit så stark som jag är när jag vet att jag har dig, en vän av guld. Är det något eller någon som får en att må bra så är det du. Du backar upp mig när jag mår som värst, du tar dig alltid tid och finns där för mig - allt för ofta faktiskt. Jag är fruktansvärt tacksam för vad du alltid gör för mig, du lägger ner så mycket tid och energi på mig när jag inte mår bra - du är verkligen bäst. Jag hoppas du vet att jag gör precis samma sak för dig, du måste verkligen veta att jag finns för dig dag som natt annars har jag verkligen misslyckats med mitt mål - att vara den vännen som du förtjänar. 

Jag älskar dig Disa, du är bäst!




Kommentarer
Disa ottosson

Fina, fina du..

Du ska veta hur otroligt glad jag blir över dina ord! Jag älskar dig och du är verkligen världens bästaste vän! Finns alltid här för dig, vi är som systrar och jag uppskattar dig något mega enormt (trots att du alltid envisas med att stoppa tår i röven på mig)! Vill aaaaaaaldrig mista dig, vet inte vad jag skulle ta mig till då.. Älskar dig bästaste bästis vän, bara min <3



Då, nu, för alltid!

2011-07-19 @ 01:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!