NOTHING'S BETTER THEN SOMMERTIME


Hallåja :)
Just nu har jag monstret på bild och även Disa hemma hos mig. Vi har suttit hemma och tagit det lugnt hela dagen med tanke på att vi slutade festa vid sex i morse, man lever ju bara en gång så.... Vi ska snart starta en film och tjocka oss med chips och dippa, mums fillibabba. 

I morgon åker jag och Disa till ängelholm där vi har vår husvagn och stannar troligen där till lördag, sen blir det kstad eftersom det är sista dagen på lördag. Dock hoppas jag att vädret ändras och blir lite sammarbetsvilligt, inte fan vill man vara på semester vid havet om det ska vara molnigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!