IF I DO IT ONCE, I CAN'T STOP. IF I DO IT TWICE I'M STUCK.

Tjenare!
Idag är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv. Jag pallrade mig till gymet som jag inte varit på sen vi slutade skolan. Jag tänkte att jag skulle löpa en liten runda och sen styrketräna lite, men icke sa nicke!

Det blev 40 minuters löpning då jag avklarade 7 km och brände 512 kalorier. GLAD! Nu kanske kladdkakan jag åt inte lägger sig på höfterna? Det verkar i alla fall som att all cykling i sommar har gett resultat på kondisen.
Ja, sen styrketränade jag också! Det blev mage/rygg/höfter, jag kommer verkligen inte kunna gå i morgon. Men det är de fan ta mig vääärt!

On my way to the dream-body!






Kommentarer
Rebecca

Fan va grym du är sötnos!

Du är min träningsguru!



Jag tänkte på när du berättade på msn om att du lyckades springa hela slingan utan att stanna, de peppade mig. Istället för att gå på löpandet idag så joggade jag! Inte alls din distans eller längd, men nästan en kvart joggade jag. Tänk, med din motiviation var de möjligt! Innan sprang ja typ hundra meter och dog.

tack!

2011-07-28 @ 20:11:31 | http://rebeccarockar.blogg.se/
Anonym

Du verkar ju träna mycket, men vet du hur man tränar bort höft"fettet" ? :)

2011-08-03 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!