EVERY SECOND I'M NOT WITH YOU, FEELS LIKE AN ETERNITY

Hej finisar!
Idag har jag äääntligen varit hos min älskade Mio, också Otrus såklart! Har inte varit uppe hos A på en hel månad av olika anledningar och det har känts som en hel evighet kan jag säga... Mio var underbar idag, skötte sig hur fint som helst! Fast visserligen är han ju bäst så jag är alltid mer eller mindre nöjd med honom. Jag och Ortus bråkade dock en del idag, vi var inte allt för överens men så kan det ju gå ibland.

Hatar verkligen att vara ifrån Mio för länge, min "lilla" bebis är han! Världens finaste.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!