DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER, BARA DÅLIGA KLÄDER

Hallåja :)
Jag och vädret var inte riktigt överens idag! Så fort jag började cykla till stallet (turen tar nästan 30 min, 9km dit)
började det regna och avtog en stund efter jag kommit fram. När jag sen skulle cykla hem VRÄKTE det ner, stackars mig! Nej men nog bölat nu, det var faktiskt värt det!

Det märktes att Felix stått i en vecka, kanske hade jag fel om att han tyckt det varit otroligt skönt? För jädrans vad glad han var av att se mig (lite skryt här nu). Felix var så gosig och släppte mig inte med blicken så fort jag lämnade honom. När vi väl skulle rida var han fruktansvärt toppad och tyckte att busa var himla roligt, howdy cowboy säger jag bara.. Fast hellre att han visar energi än att han tycker livet är tråkigt. (som han tyckte för en månad sen)

Galoppen gick rent åt skogen idag, busa var mycket roligare. Han har visserligen bara galopperat typ 3 gånger med mig innan så man kan ju inte kräva allt för mycket. Traven var han dock j*vligt fin i, slappnade av som om han gjort det 1000 gånger innan.

Jag ska gifta mig med min fina Felix, mitt "lilla" busfrö!



Kommentarer
Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vill du chans att vinna en iCurl ifrån märket BaByliss? Nu har du chansen :)! Jag lottar ut en till en lycklig vinnare. Läs reglerna noga & lycka till. Kram



Direktlänk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-en-icurl.html

2011-07-21 @ 19:12:01 | http://flavoured.blogg.se/
Cajsa

heeeej!:D Har du en iphone eller känner någon med en som du kan tänka dig att överraska?

Välj ut ett skal du gillar utan att behöva skriva och göra reklam om tävlingen på din blogg!

http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

Simpelt och större chans att vinna än vad slumpen kan ge dig då jag väljer vinnare utefter bästa anledning till vinst ELLER den som smörar best. ;-)

Gillar du inte reklam ber jag så otroligt mycket om ursäkt!

(Hitta din blogg på bloggriket.se) :)

2011-07-21 @ 19:15:12 | http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!