BEACUSE SHE'S MY BEST FRIEND EVER!

Tjenare!
Idag har jag faktiskt varit världens bästa vän och agerat fotograf och hästskötare till världens bästa Disa, nice ha? Det är faktiskt lite mysigt att vara på ponnytävling tycker jag, jag har lämnat ponny-perioden bakom mig så allt känns så litet och gulligt! Måste ta och tävla en ponny innan jag fyller 18, then it's to laaate!

Disa och Hemliz var duuktiga idag, dock är Disa lite smått sjuk så hon flåsa ju som en gris efter hon ridit! Himla roligt tyckte jag. ( Skadeglädjen är den enda sanna glädjen?) mohaha.


Förresten så är jag sjukt toppad, är så jädrans fest-sugen så jag vet knappt vad! AMANDA WHANTS TO PARDEEY!





Kommentarer
Emelie.

Hörredu, jag säljer en massa kläder till bra pris!! :) Allt finns på denna bloggen: http://summersale.blogg.se , ta en titt!! :)

/ Emelie G.

2011-07-23 @ 20:46:07 | http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!