50 TRÅKIGA FRÅGOR

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du:
 grön/grå
2. hur lång är du: 163cm
3. vilken hårfärg har du: Blond såklart?
4. långt eller kort hår: Långt, på mig själv i alla fall!
5. piercingar i ansiktet: Har haft i överläppen..
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Spelar inte så himla stor roll?
7. hur lång skulle du vilja vara: Som jag är går kanoon...
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Precis som det är...
9. vill du ha kort eller långt hår: LÅNGT!
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Har i navlen och det räcker!

Senaste du
11.  åt:
 Pasta igår vid typ 6, bakfylle-mat!
12.  drack: Apelsinjuice
13. du fick sms av och vad de stod: Hör av mig när mamma kommer hem :d <3
15.  sa: Bra fråga, har inte pratat med någon på ett dygn typ... Mobbad!
16. kramade: Andreas, eller var det Robin som fick en hejdå kram? Skit samma..
17. kysste: Disa (vänskapskyss) eller Simon
19. du spydde: Jadu, Niklas fest?
20. du skrattade: Igår


kärlek
21. är du singel:
 japp, det är jag faktiskt
22. när någon säger din första kärlek vad tänker du då: Robin, utan tvekan!
23. gillar du någon just nu ?: ..... Kopmlicerat
24. är detta ett seriöst förhållande?: -
25. vill du vara singel: Nej, med tanke på att jag hatar vara ensam så....
26. vill du gifta dig: Nja, inte kristet i alla fall!
27. nuvarande Pojk/Flickvänn: -
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: -
29. vill du ha barn med honom/henne?: -
30. hur länge har ni varit tillsammans?: -
31. någon du tycker är snygg?: Orlando Bloooooom!!!

vänskap
32. dom som vet mest om dig:
 Disa
33. den vän som du har känt längst: Anna Jönsson
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Jag tycker bara man kan ha många bra ( & även bästa ), för vem fan vill ha dåliga vänner?
35. någon du saknar att umgås med: Anna Jönsson
36. dina bästa killkompisar: Andre Nilsson, Niklas Kristensson
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Niklas, i alla fall när han går i skolan :(
38. den du har mest minnen med: Disa Ottosson- Bästa vän
39. bra vänner du inte träffar ofta: Anna Jönsson
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Ja!


övrigt
41. musik: Aukustisk är bäst!
42. sport: Ridning
43. galen eller lugn: Det beror på, men för det mesta galen!
44. har du någon gång hört att du sjunger bra?: Många gånger, men vill inte tro på det !
45. dricker du alkohol: Har blivit mycket på sistonde, paarteey
46. har du hört att du borde bli modell: Ohja, ohja.
47. kan du spela några instrument? - Nja, liite gitarr och lite piano
48. vad ska du göra idag? - Har inte bestämt mig för om jag orkar göra något alls, ska göra kladdkaka i alla fall
49. Vad har du på dig just nu? - Trosor
50. vad tänker du på just nu: Att jag borde äta något, men jag oskar inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!