You're the one that have the power to destroy me, ten times over and over again.

Idag var det dags för ponnyridning i Hässlehom centrum med stall annorlunda! Jag kan ju inte påstå att det var så där superduper varmt ute och just nu önskar jag lagom mycket att min nya ridjacka kommer i veckan så jag slipper frysa röven av mig hela tiden...

Förresten så var Felixen kanonfin idag och han gjorde sin första ordentliga bugning någonsin! Har tränat det enda sen i somras och var beredd att ge upp när han plötsligt låg där på knä och såg allmänt glad ut, gissa om jag blev stolt över min babis? Dumma häst, jag hatar att jag älskar dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!