You have failed only when you quit trying. Until then, you're still in the act of progression. So, never quit trying and you'll never be a failure.

Guten morgen, eller god middag kanske man får säga?
Morgonträningen är avklarad, 20 minuter på crosstrainern och styrka för mage & rygg blev det idag. Just nu sitter jag och äter frukost vilket består av ägg & gurkmacka samt en kopp kaffe. Egentligen hatar jag kaffe men jag har bestämt mig för att jag ska lära mig tycka om det. Och jag antar att det låter helt stört att tvinga sig tycka om något bara så där, men kaffe är ökar förbränningen och jag använder mig av alla såna småknep som går att hitta med tanke på att jag är pretty träningsgalen. Grönt te är också en sån sak som jag lärt mig tycka om tack vare träningen och det dricker jag numera minst en kopp om dagen och tycker det är gott!

Någon som har fler tips för att förbättra träningen/öka förbränning/öka ämnesomsättning?
Om ni vill kan jag skriva ett inlägg senare om träningen och hur jag tänker och vad jag använder för knep, thats all up to you to decide. Släng in en kommentar om det är intressant!




Kommentarer
Anonym

Tycker det låter toppen, lägg in ett inlägg om tips! :D

2011-12-28 @ 14:20:28
amanda

Kanel och starka kryddor ökar också förbränningen ;)

2011-12-28 @ 15:35:23 | http://amandabackman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!