You can't have any successes unless you can accept failure. ~George Cukor

Hej hej mitt i natten!
Vet inte riktigt om jag ska dra ett sånt där tråkigt "idag har jag inlägg", men jag antar att det får bli så eftersom jag inte har mycket mer att berätta för er.

Så klart i morse när jag skulle upp och träna (läs vid 8.00 en lördagsmorgon) hittar jag min syster och hennes kompis sovande i det ena TV-rummet där vi har vår crosstrainer stående, kul, kul jättejätte kuul. Så det var bara att klä sig varmt och bege sig ut i kylan, skam den som ger sig säger jag bara. 

Efter en joggingtur var det dags att bege sig till jobbet i några timmar, efter det hem till en polare för att jobba lite ytterligare och snacka en massa skit som vanligt och sen begav jag mig till min mor och hälsade på en runda för att tillslut hamna hos Ejmil som kockade till en god kvällsmat! Det satt inte helt fel kan jag säga.
Dock är jag präktigt besviken på mig själv eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån det förbannade men underbara godiset som Emil alltid envisas med att ha hemma... Hårträning i morgon bitti japp japp!

ooooch nu, nu är det faktiskt sovdags. Ska upp om 7 timmar för att träna och sen bege mig till min vackra prins och dem andra hästarna, så lite energi på det hade inte suttit fel. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!