jag lovar och svär, för utan dig är jag inget



Hallosan!
Idag har det varit en helt vanlig dag i stallet. Felixen, min älskade prins skötte sig superduperbra och gick faktiskt i ganska fin form stundvis, peciellt mot slutet började han få riktig kläm på det. För er som inte vet är han enbart riden regelbundet sen i somras då jag började pyssla med honom så han är ganska ny i planeten på det mesta. 

Linnéa ville tvunget åka skottkärra när det var matdags så amanda fick agera lektant och köra runder på barnen, fast tillslut tippade jag av dem på gårdsplanen måste jag erkänna... Och seeeen, då skulle hon pynta mig och Felix för att ta fina julbilder, hehe. 


Have you ever felt like giving up
But you kept fighting cause you knew you were strong
And you just felt like you had enough
But in the end you kept holding on
vad som helst för dig, vad som helst för att du ska bli min
jag lovar och svär, för utan dig är jag inget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!