I've wanted this so long and now I'm tired of waiting without something's happening.

hallåja!
Idag blev jag hemma från praktiken eftersom jag har haft grymt ont i magen i natt, börjar bli lite smått trött på min dumma mage...

Dagen börjades som vanligt med en stund på crosstrainern, finns absolut inget bättre än att gå direkt upp ur sängen för att träna! Träning på morgonen är bäst enligt mig, eftersom det blir på tom mage vilket betyder att man förbränner betydligt mycket mer än vad man gör om man tränar kvällstid. Det negativa är dock att man inte har lika mycket energi på morgonkvisten, men då gäller det att man har motivationen på topp så går det lika bra ändå!

Frukosten sitter extra fint också om man har tränat innan, det är godare och man är mer sugen på mat. Jag brukar äta havregrynsgröt på fiberrika havregryn eller något med ägg (ex äggröra, kokt ägg eller omelett) eftersom det mättar länge och är nyttigt (innehåller lite kalorier och kolhyderater). Känns totalt meningslöst att kasta i sig en onyttig macka med sockrigt pålägg om man en halvtimme tidigare har bränt av sig ett antal hundra kalorier och som sagt, man blir vad man äter!



to become something you want can be hard
it requires strength and will.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!