Robinson Quintero

Idag blev det en sväng i vintermörkret med Bobben, Linnéa & Mitch. Robinson är en hingst som står ute hos min tränare, som jag nyss har börjat rida och som är riktigt trevlig och social. Är redan lite småkär i honom, fast långt i från så kär som jag är i Felix, min fina prins.

Felix har förresten haft lite småont i sin fossing nu den senaste veckan, men det är på bättringsvägen så snart ska han få komma ut och bralla av sig lite igen. Till råga på allt har jag haft fullt upp med skola och praktik så jag har inte kunnat vara hos Felix alls så mycket som jag vill. Saknar min babis och våra skogspromenader någon enormt faktiskt.. Men snart är skolan slut för detta året och jullovet ska bli mitt och Felixens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!