The best of all gifts around any tree: the presence of a happy family all wrapped up in eachother.

Julfirandet är i full gång och jag och min älskade systerdotter sitter och kollar på kalle anka just nu, resten av ungarna tyckte tydligen det var för tråkigt så dem har gått och lekt någon annan stans. Visserligen tycker jag inte att kalle anka är superroligt egentligen men det är känslan som är den viktiga, att man faktiskt tittar på det varje år även om man vet precis vad som händer.

Nu ska jag slita mig från datorn också, ville bara ge lite uppdatering så det inte är helt tomt här. Hoppas att ni alla har världens bästa jul för det ska jag ha även om min familj är splittrad på hur många håll som helst i år...

Felix har också fått sin julklapp idag, vilket bestod av äpple, knäckebröd och en pepparkaka jag gjort till honom. Så nu kan amanda slappna av och ha det skönt när älsklingen har fått vad han ska med, inte kan jag glömma bort min andra halva på julafton inte...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!