Reaching for the stars.

Dagen har varit fullproppad med både det ena och det andra.
Som vanligt börjades morgonen med träning på crosstrainern här hemma och efter det blev det naturell omelett på ägg och vatten till frukost, det är kämpigt att träna så tidigt på morgonen men det är bara till att bita ihop och ge sig fan på att det ska gå.

Idag var det även sista dagen på praktiken, kommer sakna det lagom mycket! Det är välldans mycket roligare att ha praktik än att sitta vid en skolbänk hela dagarna.... Visserligen har jag helgjobb där två helger till så jag är ju inte helt klar där än :)

Nu på kvällen har jag även varit på en föreläsning/informationsmöte om ett företag som heter Lyoness som ska etableras i Sverige, jag kan förklara mer om det sen när jag har lite mer kött på benen... Jag kan säga så mycket som att det är ett företag med syftet att förhandla fram rabetter i olika butiker, som vi kunder sen kan utnyttja. 

& sist men inte minst, med tanke på hur mycket klockan är så säger jag godnatt och hoppas att ni sover så gott, för det ska bannemig jag göra!



och så här såg jag ut idag! Trudelutt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!