Let me have you just one moment more.

ooowwppa, äntligen jullov!
Visserligen tycker jag det känns som att skolan börjar i morgon igen eftersom det inte är ett särskilt långt jullov vi har, men men.. Inte gnälla nu Amanda :)

I övermorgon är det julafton och barnet inom mig längtar sönder dit. Innan jag åker för att julefira ska jag ut till Felixen och lämna en julklapp också såklart, men det är en hemlis vad han ska få.

Nu ska jag och syster julfika på allt smaskigt vi gjort för att fira jullovet.. Det enda negativa med julfirande är att man har en tendens att gå upp lagom många hatade kilo, men ska tränas bort lika fort igen vill jag lova!

Ha det fint så länge, pusssssss

Never worry about the size of your Christmas tree. In the eyes of children, they are all 30 feet tall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!