I'f you had known what's haunting my mind all day, what all I think of is. You would have known why this brings me down.

JAG HATAR JULEN!
Varför ska där vara så mycket goda saker kring jul som är så sjukt svåra att hålla sig ifrån? Längtar tills skiten är över så alla godsaker bara kan försvinna, eller att jag kunde ha lite behärskning och låta det vara.

Fast nej, jag är nog lite väl negativ.. Jag älskar faktiskt julen och ja, gottis är gottgott! Men, det är inte bra för träningen någonstans och det gör mig ungefär såhäääär galen, tur att jag tränar varje morgon direkt när jag vaknar så det jämnar ut lite i alla fall... 


pretty charmin' picture



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!