I really like the change.

Lagom taggad inför nyår, i morgon smäller det! Det ska självklart tillbringas med världens bästaste vän, kanske med lillsyrran och sen med andra goda människor. Bjussar på lite bilder från förra året och kom nyss fram till hur mycket jag förändrats sen dess. Jag påstår absolut inte att jag var tjock då, so don't get me wrong! Men jag hade en hel del "gömt" fett då som jag inte har nu. Klänningen jag har på mig på bilden minns jag satt tajt som attsingen, nästan så brösten satt där dem inte skulle men nu, nu sitter den för löst. WOOPPA, glad man blir?
Men men, nattinatti med er. Vi syns i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!