I guess it's pretty clear who's the only one for me.

Godkväll!
Eftersom pappa och C kom hem från England idag så bestämde jag och lillasyster oss för att ha en fin middag färdig när dem kom hem. På border serverades kycklingsallad, pasta, vitlöksbröd och turkisk yoghurt. Dock skippade jag både pastan och turkiska yoghurten och ersatte det med keso, varför undrar ni då kanske? Pasta innehåller snabba kolhyderaterna och därför försöker jag att undvika det så mycket det går, långsamma kolhyderater är bättre eftersom dem påverkar blodsockernivån långsammare och under en längre period istället för att ge en "snabb kurva uppåt". Och ja, keson den är helt enkelt kaolrisnålare än vad yoghurten är. Nu blev det matsnack igen, ska ta mer om det i ett annat inlägg, det var ju faktiskt Felixen jag tänkte berätta om nu.. 

Felixen var hyfsat fin idag. Jag försökte rida genom honom och få honom loss från handen eftersom han har en tendens att hänga sig där när det blir för jobbigt och han inte orkar arbeta själv, typiskt hästar som inte har kunskapen och orken att bära sig själv. Efter en stund gick han bra och mot slutet gick han faktiskt riktigt fint utan att jag behövde hjälpa till särskilt mycket. Galoppen var där emot jobbig men underlaget i padocken är tungt som sjutton så jag vill inte kräva att han går i form där inne än. Efter passet mös vi rundor lite och tränade på våra tricks vi kan - på två av bilderna ser ni buga och kramas, dem andra två är bara mysbilder.




Världens snällaste och mest underbara varelse.


En liten kram är alltid mysigt, stretching och kel på samma gång är kanon.


Här är prinsens väldigt graciösa bugning, det tar sig sakta men säkert!




Kommentarer
Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-350 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-torsdag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-12-29 @ 10:55:38 | http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!