Everything will be all right in the end. If it's not all right, then it's not the end.

Hola señoritas!
Jag är verkligen inte så glad som jag ser ut att vara... Hör och häpna, jag har huvudvärk och har haft sen jag la mig i går kväll! Jag har verkligen aldrig huvudvärk men nu passar det att knacka på dörren, jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu för det har jag inte tid med på jullovet, hehe. Sen hatar jag att ta onödiga tabletter, äter verkligen inga såna här smärtstillande och sån skit om det inte behövs, är lite som far min på den fronten men just idag tillät jag mig faktiskt att ta två alvedon.

Jag ska nog bege mig ut till prinsen en runda och skritta ut lugnt en sväng i skogen, finns det något som läker mig bättre än tabletter så är det ju lille Felixen! Även om min huvudvärk inte försvinner av det så mår i alla fall jag bättre av min underbara älskling, tänk hur ett djur kan betyda så mycket och faktiskt lysa upp min dag på noll och ingenting. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!