Du var allt jag någonsin önskat mig

Hallådär mitt i natten!
Idag var jag ute med Felixen barbacka en runda i skogen eftersom han gick lite tyngre igår, mysigt hade vi det må jag säga! Kom på också att jag lovat göra en videoblogg om mig och ridningen så jag ska ta tag i det snart - jag lovar.
Väl hemma åkte jag vidare till tormestorp och sen hängde jag med på raketuppvisning och fy för helvete vad jag blev pepp inför nyår, helt sinnessjukt. Dessvärre vet jag inte ens vart jag ska hålla hus än eftersom våra planeringar gick åt skogen - omplaneringen sker i morgon and I promise this new year will be amaaaazing! TAGGASLIPS DISA, eller vad säger du?

oooch, så här såg jag ut idag om det är någon som bryr sig ;)

Skinnjacka - Topshop
Kofta - H&M
Väska - H&M
Boots - Skopunkten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!