Det är lätt att man glömmer varandra, det är lätt att man drömmer om annat.

Tjenixen!
Min dag har börjat lite lagom kaosat. Eftersom jag inte var ett dugg pepp på att crosstraina i morse så bestämde jag mig för att dra ut och springa en runda i stället, vädret är toppen idag och springa är så mycket händelserikare än att stå innanför fyra väggar och trampa på en crosstrainer. Men såklart sticker syrran till stallet medans jag är ute och låser varenda dörr i huset så att jag inte kommer in, utan telefon och nycklar är ett sånt läge rätt hopplöst. Så jag begav mig till grannen, fick låna telefonen och lyckades komma ihåg pappas nummer (har nyss lärt mig det) och sen fick jag springa vidare till hans jobb för att hämta en nyckel. Om man ska se det från den positiva sidan fick jag i alla fall en extra springtur.. Dock hinner jag inte med felixen idag innan jag ska till tormestorp som jag tänkt mig egentligen, det blir jag ungefär såhäääääääääär irriterad på, fast samtidigt har han gått bra i några dagar nu så han kan få vila en dag utan att det gör något. 

Mitt hår ser lagom lustigt ut på denna bilden men jag lyckades hålla vad jag lovade mig själv - inte färga håret en enda gång under 2011. Snart har skiten växt ut så jag kan klippa av det igen!


Dagliga frukostbilden - äpple, äpplejuice, knäckemacka med keso, sallad och solrosfrön. Har hunnit få i mig två koppar grönt te idag också, en innan jag sprang och en efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!